Reklamacje
Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionych towarów są rozwiązywane w sposób priorytetowy, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu ich zgłoszenia. Klient ma pełne prawo do zgłoszenia reklamacji związanej z niezgodnością towaru z umową, wysyłając odpowiednią informację na adres Sprzedawcy, który jest wskazany w regulaminie sklepu.
Po złożeniu reklamacji, Klient otrzyma odpowiedź za pośrednictwem wiadomości e-mail, na adres z którego wysłana została reklamacja. Szczegółowe zasady dotyczące reklamacji znajdują się w §8 Regulaminu Sklepu Internetowego.
W przypadku zgłoszenia reklamacji, Sprzedawca ma prawo do wyboru sposobu rozwiązania problemu. Jeśli Klient żąda naprawy, sprzedawca może zdecydować się na wymianę towaru, a w sytuacji odwrotnej – wymiany, może przystąpić do naprawy. Taki wybór jest możliwy, o ile doprowadzenie towaru do zgodności z umową, wybranym przez Klienta sposobem, nie jest niemożliwe i nie wiąże się z nadmiernymi kosztami dla Sprzedawcy.
W sytuacji, gdy zarówno naprawa, jak i wymiana okazują się niemożliwe lub generują zbyt duże koszty, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient ma także prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy. Dbałość o prawa Klientów oraz sprawne i rzetelne rozwiązywanie problemów to dla nas priorytet.
Reklamacja jest uregulowana w §8 Regulaminu Sklepu Internetowego
Wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Produktu z Umową.
Pobierz w PDF: Zgłoszenie reklamacji.pdf
Zgłoszenie proszę przesłać na: reklamacje@rawspell.pl














